Sokółka Okna i Drzwi z nowym serwisem internetowym

 

Producent okien i drzwi „Sokółka” uruchomił nowy serwis internetowy. Za wdrożenie odpowiada warszawska agencja discipline. Nowa strona dostępna jest pod adresem https://sokolka.com.pl/.

Głównym celem serwisu jest szczegółowe przedstawienie portfolio produktowego producenta, a także budowanie nowoczesnego i profesjonalnego wizerunku marki jako lidera rynku w sprzedaży okien drewnianych.

Serwis pełni również funkcję platformy komunikacji z klientami. Ułatwiają to zaimplementowane na stronie narzędzia takie jak formularze kontaktowe, wyszukiwarka salonów oraz aplikacja Callpage.io. Strona dostępna jest w wersji desktopowej oraz przeznaczonej na urządzenia mobilne, tablety i smartfony.

Serwis zrealizowała agencja discipline. Zespół pracujący po stronie agencji odpowiada za koncepcję UX, kreację, przygotowanie materiałów graficznych, a także project management, analitykę i webdevelopment. Discipline wspiera również Sokółkę w zakresie działań z zakresu marketingu internetowego. Agencja realizuje produktowe kampanie online obejmujące tworzenie stron produktowych, reklam display oraz optymalizację i analitykę prowadzonych działań.  

Firmy współpracują ze sobą od stycznia 2016 r.